برنج ایرانی

بهترین روش شناسایی برنج

با نام و یاد خداوند هدایتگر

شاید برای شما به عنوان خریدار برنج ایرانی این اتفاق افتاده است که برنج ایرانی  تهیه کردید ولی به سلامت برنجی که خرید کردید اطمینان نداشته اید و به دنبال راهی برای شناسایی اینکه برنج شما مرغوب است می گشتید.

من مسعود نوریان امروز میخوام این موضوع را بیشتر براتون باز کنم.

در مسیر شناسایی اینکه شما برنج ایرانی اصل خریده اید یا نه راههای مختلفی در مسیرتان ظاهر شد. یا پستی را در شبکه های اجتماعی خواندید یا در جستجوی جواب این سوال صفحات اینترنت را جستجو کردید و یا هزاران راه دیگر ولی…

اتفاقی که افتاد این بود که نه تنها شما آگاه تر نشدید بلکه بیشتر گمراه تر شدید، چون هر کسی راهی را به شما پیشنهاد داد و مانند یک قطعه پازل یک قسمت جواب را به شما داد ولی جواب درست و یا کامل نبود که شما را به نتیجه برساند.

من امروز میخوام بجای دادن یک قطعه دیگر از این پازل به یک جمع بندی بهتری برسیم و در نتیجه یک راه بسیار آسان و سریع و قابل اطمینان را به شما پیشنهاد بدهم که اصلا شباهتی به راههایی که تا کنون خوانده اید و یا شنیده اید ندارد.

در وهله اول میخوام دلیل اینکه این اطلاعات مانند یک پازل هستند و نتیجه خاصی ندارند، بیشتر توضیح بدهم تا موضوع بیشتر روشن شود.

برنج ووشه

این طور در نظر بگیرید که صبح و زمانی که قصد رفتن به سرکار را دارید، ماشین شما دچار مشکل شده است. اگر شما در این زمینه یعنی تعمیر اتومبیل تخصص داشته باشید دست به کار می شوید، ماشین را به صورت موقت هم شده روشن می کنید و به نزدیکترین تعمیرگاه اتومبیل می برید و تعمیر و عیب یابی اصلی ماشین شما در تعمیرگاه انجام می شود، برای اینکه برای تعمیر و عیب یابی نیاز به ابزار و وسایل داریم تا مشکل شما برطرف شود.

این موضوع برای کسی است که تخصص در رابطه با ماشین داشته باشد، در این شرایط هم باید به یک متخصص و مکانی که امکانات کامل را دارد مراجعه کند. ولی کسی که تخصص خاصی در این زمینه نداشته باشد، تنها راهش این است که ماشین را با یک یدک کش به تعمیرگاه برساند.

در شرایطی که شما تخصصی در زمینه ماشین نداشته باشید اگر شما صدها دوست و رفیق تعمیرکار ماشین هم داشته باشید و آنها بخواهند از طریق تلفن به شما بگویند که چه کاری باید انجام دهید، چون شما از ماشین تخصصی ندارید، صحبتهای دوست متخصص ماشین، خودتان را متوجه نمیشوید و با هر بار صحبت بیشتر ،شما فقط خودتان را عاجز و ناتوان تر در این زمینه می بینید. چون کسی که متخصص ماشین است طبق اطلاعات و داشته های خودش صحبت می کند و از این آگاهی ندارد که شما در چه سطحی از این موضوع قرار دارید.

 

حالا اگر شما به این موضوع ادامه بدهید که خودتان از طریق تلفنی ماشین را تعمیر کنید چون به خیلی از موضوعات و قطعات ماشین آگاهی ندارید بجای درست شدن ماشین متوجه می شوید که کار را خراب تر کرده اید و مشکلات جدیدتری را اضافه کردید.

حالا مثال بالا را برای برنج و شناسایی برنج ایرانی در نظر بگیرید. خیلی از کسانی که مصرف کننده برنج ایرانی هستند مانند آن فردی هستند در مثال بالا، که هیچ تخصصی در زمینه برنج ایرانی و شناسایی آن ندارند و طبق شنیده ها و دیده ها  می خواهند بشناسند و یا نظر بدهند. به راحتی می توان به نادرستی نظر این افراد پی ببریم. چون هر موضوعی در دل خودش هزاران موضوع دیگر را در برمیگیرد، پس نمی توان با یک فاکتور به نتیجه نهایی رسید و نظر جامع و درست داد.

پس برای هر کاری بهترین،آسان ترین و راحتترین روش رسیدن به نتیجه، این است که به متخصص آن زمینه مراجعه کنیم و طبق آن پیش بریم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سامانه هوشمند انتخاب برنج

پس برای اینکه بتوانید برنج ایرانی مرغوب را به سفره هایتان بیاورید و از صحت و سلامت برنج خودتان خاطر جمع باشید، زمانتان را در ابتدا بر روی این موضوع بزارید و به دنبال یک مرکز معتبر و تخصصی برنج ایرانی برای خودتان باشید، بجای اینکه از هر جایی برنج ایرانی را تهیه کنید و پس از آن به دنبال راههای شناسایی برنج ایرانی باشید و در انتها بجای اینکه از پولی که به ازای خرید برنج ایرانی داده اید لذت ببرید، خودتان را سرزنش کنید که کیفیتی که مدنظر شما بود در برنجی که شما خریده اید نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =