برنج ایرانی

معرفی برنج طارم فریدونکنار

برنج طارم فریدونکنار

با نام و یاد خداوند هدایتگر

من مسعود نوریان و اینجا ووشه

برنج ایرانی طارم فریدونکنار را می توان بدون اغراق یکی از سرآمدترین و بهترین برنج های ایرانی دانست که همیشه بعد از پخت و میل کردن این برنج می توان حس رضایت را از خوردن یک برنج ایرانی در خودتان احساس کنید.

خواستگاه این برنج خوش عطر و طعم از منطقه دابوشت شهر زیبای فریدونکنار مازندران است و کمتر کسی است که اهل خوردن برنج ایرانی باشد و نام این منطقه را در بهترین نوع برنج ، نشنیده باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های برنج طارم فریدونکنار که شاید در نگاه اول هم برای هر بیننده ای جلب توجه کند قد و قواره و رنگ بی نظیر این برنج ایرانی است.

این برنج خوش تراش دارای رنگ سفید و زیبای صدفی است و زمینهای حاصلخیز منطقه دابودشت فریدونکنار باعث شده تا درصد شکسته این برنج در کمترین حد باشد، ولی با به روزشدن دستگاههای شالیکوبی و سیستم های سورتینگ برنج دیگر موضوع شکسته و خُرد برنج عملا معنایی ندارد.

برنجها در مجموعه ووشه پس از تبدیل شدن با مدرنترین دستگاهها سورت و بوجاری می شوند و تمامی ضایعات و برنجهای ریز از درون برنج خارج می شود و خروجی این محصول یک برنج یکدست و خالص می باشد.

سامانه هوشمند انتخاب برنج

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا همیشه گفته می شود بهترین برنج ایرانی مربوط به برنج فریدونکنار است؟ چه تفاوتی بین این منطقه با بقیه مناطق کشور وجود دارد که این تمایز را ایجاد می کند؟

شالیزارهای منطقه فریدونکنار همه ساله در فصل پاییز و زمستان پذیرای میلیونی، پرندگانی است که با طی مسافت بسیار زیادی از سیبری به سمت فریدونکنار می آیند.

همین عامل باعث می شود که طی 6 ماهی که این پرندگان مهمان شالیزارهای فریدونکنار هستند، این شالیزارها را به تالاب پرندگان تبدیل می کنند.


حاصلخیزی خاک فریدونکنار

 

حضور پرندگان در تالاب های فریدونکنار باعث تجمیع بسیار زیادی از فضولات این پرندگان در زمینها می شود و این فضولات مانند یک کود حیوانی قدرتمند عمل می کند که دلیل اصلی حاصلخیزی منطقه فریدونکنار برای کشت برنج می باشد.

منفعت دیگری که این پرندگان برای زمینهای کشاورزی دارند این است که این پرندگان از حشرات و کرم های زمین تغذیه می کنند، همین امر باعث می شود که نیاز به کودهای شیمیایی در این زمینها به حداقل برسد و برنج طارم فریدونکنار یک برنج نزدیک به برنج ارگانیک باشد.

البته تالاب فریدونکنار یکی از مناطق گردشگری این شهرهم می باشد که سالانه جمعیت بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند و از این جاذبه گردشگری لذت می برند.

با توجه به فاکتورهای کیفیت برنج که شامل عطر و طعم، ری برنج ، قد برنج و سلامت برنج می باشد. می توان برنج طارم فریدونکنار را رده بالاترین برنج ایرانی دانست به خاطر دلایلی که در بالا  ذکر شده است.
برنج ایرانی طارم فریدونکنار 10 کیلویی

پس اگر به دنبال برنجی هستید که بالاترین کیفیت را چه از نظر سلامت، پخت و عطر و طعم داشته باشد در خرید برنج طارم فریدونکنار شک نکنید و چشم بسته این برنج بی نظیر را برای مصرف خانگی، مراسمات و یا هر مجلسی تهیه کنید، چون بی شک همه مهمانها از شما در رابطه با این برنج خواهند پرسید.

ارتباط بیشتر با ما: 09116686840

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =